"The less, the better?" - World Wide Web ja sähköposti opetusvälineinä ala-asteella, konstruktivistisen opetus- ja oppimisnäkemyksen valossa

Bibliographic Details
Main Author: Santavuori, Jukka
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2000.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2000858394

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 858394
003 FI-J
005 20220204163219.0
007 cr||||||||||||
008 011004s2000 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a FCC002976517 
041 0 |a fin 
100 1 |a Santavuori, Jukka. 
245 1 0 |a "The less, the better?" - World Wide Web ja sähköposti opetusvälineinä ala-asteella, konstruktivistisen opetus- ja oppimisnäkemyksen valossa /  |c Jukka Santavuori. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2000. 
300 |a 82 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain. 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a opettajuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 
650 7 |a konstruktivismi (pedagogiikka)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501 
650 7 |a verkostoituminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20000 
650 7 |a tietoverkot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12936 
650 7 |a tietokoneavusteinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867 
650 7 |a tietokoneavusteinen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7221 
650 7 |a opetussuunnitelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 
650 7 |a WWW  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10582 
650 7 |a sähköposti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16666 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2000858394  |u URN:NBN:fi:jyu-2000858394  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2000858394  |q PDF 
999 |c 858394  |d 858394