|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
856379 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210226094742.0 |
| 008 |
010828s2001 fi ||||||m |000|||fin|| |
| 020 |
|
|
|a 951-39-0951-4
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a 856379
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Hokkanen, Simo.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Innovatiivisen oppimisyhteisön profiili :
|b ammattikorkeakoulujen tekniikan ja liikenteen koulutusalan näkökulmasta tarkasteltuna /
|c Simo Hokkanen.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2001.
|
| 300 |
|
|
|a 242 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in business and economics,
|x 1457-1986 ;
|v 15
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja
|c Jyväskylän yliopisto, yrittäjyys.
|
| 650 |
|
4 |
|a tekniikka
|
| 650 |
|
7 |
|a ammatillinen koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9700
|
| 650 |
|
7 |
|a innovaatiot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7903
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p183
|
| 650 |
|
7 |
|a yhteisöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3835
|
| 650 |
|
7 |
|a ammattikorkeakoulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10564
|
| 650 |
|
7 |
|a liikenne
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3466
|
| 650 |
|
7 |
|a insinöörit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4469
|
| 650 |
|
7 |
|a koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisprosessi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
|
| 650 |
|
7 |
|a innovatiivisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8310
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiva organisaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9728
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in business and economics,
|x 1457-1986 ;
|v 15.
|
| 852 |
|
|
|a FI-P
|c 0030066
|
| 591 |
|
|
|i 512
|
| 999 |
|
|
|c 856379
|d 856379
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0030066
|9 1
|