Asiakasuskollisuuden kehittäminen Canal Digital Finland Oy:ssä

Bibliographic Details
Main Author: Lappalainen, Mila
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2000.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.852428

MARC

LEADER 00000 am a22000004i 4500
001 852428
003 FI-J
005 20210226094141.0
008 010216s2000 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 852428 
041 0 |a fin 
100 1 |a Lappalainen, Mila. 
245 1 0 |a Asiakasuskollisuuden kehittäminen Canal Digital Finland Oy:ssä /  |c Mila Lappalainen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2000. 
300 |a 96 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
650 7 |a digitaalitelevisio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19086 
650 7 |a ohjelmatuotanto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p106 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a kannattavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4257 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a arvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 
653 |a asiakasuskollisuus 
999 |c 852428  |d 852428 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Lappalainen  |9 1