Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Avoin yliopisto-opiskelu vamma...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Avoin yliopisto-opiskelu vammaisen opiskelijan mahdollisuutena

Avoin yliopisto-opiskelu vammaisen opiskelijan mahdollisuutena

Bibliographic Details
Main Author: Junno, Seija
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2000.
Subjects:
avoin yliopisto
elinikäinen oppiminen
koulutus
tasa-arvo
koulutuksellinen tasa-arvo
opiskelun merkitys
tukiparadigma
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.850591
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Kielen vaikutus yliopistoon sisäänpääsyssä vuonna 2012
    by: Ristaniemi, Anna
    Published: (2015)
  • Koulusegregaatio koulutuksellisen tasa-arvon haastajana : pedagogisen henkilökunnan kokemuksia haasteista huono-osaisen alueen koulun arjessa
    by: Mäntymäki, Veera, et al.
    Published: (2024)
  • Statusvoittojen ja -tappioiden tiet korkeakoulutuksessa : keskeyttäminen ja koulutuksen vaihtaminen opintouran taitekohtina = Travelling the roads of status gains and losses in higher education : dropping out and change of study field as pivotal points in the study career
    by: Liljander, Juha-Pekka, kirjoittaja
    Published: (1996)
  • Eliitin kilpa ja karsinta : keskeyttäminen ja koulutuksen vaihtaminen taitekohtana opintouran nousu- tai laskujohteisuuteen : teoriaa ja ensivaiheen tuloksia
    by: Liljander, Juha-Pekka
    Published: (1994)
  • Sukupuolten välisen tasa-arvon edistäminen ohjauksellisin keinoin ammatillisessa koulutuksessa sekä nuorisotyössä
    by: Itämäki, Pauliina
    Published: (2023)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report