Pedagoginen draama tunne-elämältään häiriintyneen oppilaan roolikäyttäytymisen kehittäjänä transaktioanalyysin, ryhmän sosiaalisten roolien ja fiktion pääroolien kautta tarkasteltuna

Bibliographic Details
Main Author: Korhonen, Kati
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1999.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1999835550

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 835550
003 FI-J
005 20210226091016.0
007 cr||||||||||||
008 000621s1999 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 835550 
041 0 |a fin 
100 1 |a Korhonen, Kati. 
245 1 0 |a Pedagoginen draama tunne-elämältään häiriintyneen oppilaan roolikäyttäytymisen kehittäjänä transaktioanalyysin, ryhmän sosiaalisten roolien ja fiktion pääroolien kautta tarkasteltuna /  |c Kati Korhonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1999. 
300 |a 65 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos.  |9 103. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain. 
653 |a tunne-elämän häiriöt 
653 |a transaktioanalyysi 
653 |a ryhmädynamiikka 
653 |a sosiaaliset roolit 
653 |a pedagoginen draama 
653 |a fiktion pääroolit 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1999835550  |u URN:NBN:fi:jyu-1999835550  |q PDF 
999 |c 835550  |d 835550