MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 812686
003 FI-J
005 20220930124920.0
008 991019s1999 fi ||||||m |||||||eng|
015 |a fx643234  |2 skl 
020 |a 951-39-0554-3  |q nidottu 
035 |a FCC000205375 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 159.94/.95  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 159.92  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 800/801  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 028 
080 |a 159.922.7 
080 |a 159.94 
080 |a 159.946.3 
080 |a 316.454.5 
080 |a 649.1 
080 |a 800.863  |x -053.2 
084 |a 14.14  |2 ykl 
100 1 |a Laakso, Marja-Leena,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000143432 
245 1 0 |a Prelinguistic skills and early interactional context as predictors of children's language development /  |c Marja-Leena Laakso. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 1999  |f (Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 127, [2] s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 155 
500 |a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto,  |d 1999. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,  |d 1999. 
591 |i 515 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a ennustettavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9701 
650 7 |a kielellinen vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7831 
650 7 |a vanhemmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4074 
650 7 |a lastenkieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10161 
650 7 |a kielen omaksuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10163 
650 7 |a lapset (perheenjäsenet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2357 
650 7 |a puhehäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12074 
650 7 |a ennusteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3297 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
650 7 |a leikkiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p316 
650 7 |a kielentutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21012 
650 7 |a kieli ja kielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a kielen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Digitoitu julkaisu:  |a Laakso, Marja-Leena.  |t Prelinguistic skills and early interactional context as predictors of children's language development.  |d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2021.  |z 9789513980214 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 155. 
852 |a FI-P  |c 9912048 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8021-4  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 812686  |d 812686 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 9912048  |9 1