Toistuvat lukemistilanteet lasten kielellisten ilmauksien virittäjänä ja kielen kehityksen tukena

Bibliographic Details
Main Author: Bruce, Nina
Other Authors: Seljola, Heli
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1999.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1999810713

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 810713
003 FI-J
005 20210226082923.0
007 cr||||||||||||
008 991007s1999 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 810713 
041 0 |a fin 
100 1 |a Bruce, Nina. 
245 1 0 |a Toistuvat lukemistilanteet lasten kielellisten ilmauksien virittäjänä ja kielen kehityksen tukena /  |c Bruce Nina, Seljola Heli. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1999. 
300 |a 95 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, varhaiskasvatuksen laitos.  |9 104. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain. 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
653 |a 2-3-vuotias lapsi 
653 |a kirja 
653 |a lukemistilanne 
653 |a lukemisvalmiudet 
653 |a toistuva lukeminen 
653 0 |a kielen kehitys 
700 1 |a Seljola, Heli. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1999810713  |u URN:NBN:fi:jyu-1999810713  |q PDF 
999 |c 810713  |d 810713