Palvelun laatu, asiakastyytyväisyys ja asiakasintentiot käsitteellinen tarkastelu ja mittausmenetelmien koettelu

Bibliographic Details
Main Author: Pohjanmäki, Olli-Pekka
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1998.
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.746458

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 746458
003 FI-J
005 20210226065038.0
008 980505s1998 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 746458 
041 0 |a fin 
100 1 |a Pohjanmäki, Olli-Pekka. 
245 1 0 |a Palvelun laatu, asiakastyytyväisyys ja asiakasintentiot :  |b käsitteellinen tarkastelu ja mittausmenetelmien koettelu /  |c Olli-Pekka Pohjanmäki. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1998. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Laajuus: 83 lehteä 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteen laitos, yrittäjyys.  |9 20422. 
999 |c 746458  |d 746458 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Pohjanmäki Olli-Pekka  |9 1