Ikä segmentointikriteerinä mainonnassa

Bibliographic Details
Main Author: Laakso, Pia
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1997.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1997696017

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 696017
003 FI-J
005 20210226054311.0
007 cu||||||||||||
008 970912s1997 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 696017 
041 0 |a fin 
100 1 |a Laakso, Pia. 
245 1 0 |a Ikä segmentointikriteerinä mainonnassa /  |c Pia Laakso. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1997. 
300 |a 110 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteen laitos, markkinointi.  |9 20423. 
538 |a Internet-yhteys, WWWInternet-selain. 
650 7 |a segmentointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18246 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a väestötutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11417 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1997696017  |u URN:NBN:fi:jyu-1997696017  |q PDF 
999 |c 696017  |d 696017