Teollisen palvelutuotteen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä niihin liittyvät tekijät case: Valmet Service

Bibliographic Details
Main Author: Lempinen, Kirsi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1996.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.639230

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 639230
003 FI-J
005 20210226042243.0
008 961127s1996 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 639230 
041 0 |a fin 
100 1 |a Lempinen, Kirsi. 
245 1 0 |a Teollisen palvelutuotteen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä niihin liittyvät tekijät :  |b case: Valmet Service /  |c Kirsi Lempinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1996. 
300 |a 85 lehteä :  |b kuvitettu +  |e 5 liiteluettelo 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteen laitos, markkinointi.  |9 20423. 
600 0 4 |a teollinen palvelu. 
600 0 4 |a markkinointiviestintä. 
600 0 4 |a kanava. 
600 0 4 |a Imago. 
600 0 4 |a esittelyvaihe. 
600 0 4 |a ostopäätösvaihe. 
600 0 4 |a myynninjälkeinen vaihe. 
600 0 4 |a laatu. 
999 |c 639230  |d 639230 
852 |b MAIN  |c 112  |h KV Mikrokortti Gradu Lempinen Kirsi  |k KV Mikrokortti Gradu Lempinen Kirsi  |l KV Mikrokortti Gradu Lempinen Kirsi  |m KV Mikrokortti Gradu Lempinen Kirsi 
952 |b KANAVUORI  |c 112  |o KV Mikrokortti Gradu Lempinen Kirsi  |9 1