Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Peruskoulun kolmasluokkalaiste...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Peruskoulun kolmasluokkalaisten kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja ymmärtämisvaikeudet

Peruskoulun kolmasluokkalaisten kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja ymmärtämisvaikeudet

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Holopainen, Esko
Aineistotyyppi: Lisensiaatintyö
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 1996.
Aiheet:
kuullun tekstin ymmärtäminen
luetun tekstin ymmärtäminen
tiedonkäsittelystrategiat
tekstin hahmottamisstrategiat
kertomusrakenne
propositioanalyysi
tekstin ymmärtämisvaikeudet
lukemisvaikeudet
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.629404
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Luetun ymmärtämisen testin laatiminen peruskoulun 6. ja 9. luokkalaisille
    Tekijä: Kananen, Tarja
    Julkaistu: (1996)
  • Luonnollisen kielen tekstin ymmärtäminen
    Tekijä: Paananen, Matti
    Julkaistu: (1988)
  • Oppikirjatekstin arviointimenetelmän kehittäminen. I Kognitiivisen osan konstruointi ja esisovellus eräisiin peruskoulun ala-asteen oppikirjoihin
    Tekijä: Laitinen, Antti
    Julkaistu: (1987)
  • Äidinkielisten ja vieraskielisten tekstien referointi : luova kielenkäyttötehtävä vai tekstin osien kopioimista?
    Tekijä: Salojärvi, Sari
    Julkaistu: (1997)
  • Lukiolaisten vieraalla kielellä lukemisen strategiat
    Tekijä: Kiili, Carita
    Julkaistu: (1998)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus