Peruskoulun kolmasluokkalaisten kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja ymmärtämisvaikeudet

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Holopainen, Esko
Aineistotyyppi: Lisensiaatintyö
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 1996.
Aiheet:
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.629404

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 629404
003 FI-J
005 20210226040858.0
008 961016s1996 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 629404 
041 0 |a fin 
100 1 |a Holopainen, Esko. 
245 1 0 |a Peruskoulun kolmasluokkalaisten kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja ymmärtämisvaikeudet /  |c Esko Holopainen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1996. 
300 |a 136 lehteä :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Lisensiaatintyö :  |c Jyväskylän yliopisto, erityispedagogiikan laitos.  |9 101. 
653 |a kuullun tekstin ymmärtäminen 
653 |a luetun tekstin ymmärtäminen 
653 |a tiedonkäsittelystrategiat 
653 |a tekstin hahmottamisstrategiat 
653 |a kertomusrakenne 
653 |a propositioanalyysi 
653 |a tekstin ymmärtämisvaikeudet 
653 |a lukemisvaikeudet 
999 |c 629404  |d 629404 
852 |b MAIN  |c 112  |h KV Mikrokortti Gradu Holopainen Esko  |k KV Mikrokortti Gradu Holopainen Esko  |l KV Mikrokortti Gradu Holopainen Esko  |m KV Mikrokortti Gradu Holopainen Esko 
952 |b KANAVUORI  |c 112  |o KV Mikrokortti Gradu Holopainen Esko  |9 1