Opettajankoulutus Suomessa ja Ranskassa opetussuunnitelmien arviointi Stufflebeamin CIPP-mallilla sekä koulutuksen mielekkyys luokanopettajaksi opiskelevien kokemana

Bibliographic Details
Main Author: Luiskari, Petri
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1996.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.614293

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 614293
003 FI-J
005 20210226034714.0
008 960828s1996 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 614293 
041 0 |a fin 
100 1 |a Luiskari, Petri. 
245 1 0 |a Opettajankoulutus Suomessa ja Ranskassa :  |b opetussuunnitelmien arviointi Stufflebeamin CIPP-mallilla sekä koulutuksen mielekkyys luokanopettajaksi opiskelevien kokemana /  |c Petri Luiskari. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1996. 
300 |a 142 lehteä :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos.  |9 103. 
653 |a luokanopettajakoulutus 
653 |a mielekkyys 
653 |a motivaatio 
653 |a opettajankoulutus 
653 |a opetussuunnitelma 
653 |a relevanssi 
653 |a teacher education 
653 |a curriculum 
999 |c 614293  |d 614293 
852 |b MAIN  |c 112  |h KV Mikrokortti Gradu Luiskari Petri  |k KV Mikrokortti Gradu Luiskari Petri  |l KV Mikrokortti Gradu Luiskari Petri  |m KV Mikrokortti Gradu Luiskari Petri 
952 |b KANAVUORI  |c 112  |o KV Mikrokortti Gradu Luiskari Petri  |9 1