Opettajat oppimisen tulkitsijoina fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen

Bibliographic Details
Main Author: Häkkinen, Kirsti
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1995.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.573728

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 573728
003 FI-J
005 20210226025202.0
008 960116s1995 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 573728 
041 0 |a fin 
100 1 |a Häkkinen, Kirsti. 
245 1 0 |a Opettajat oppimisen tulkitsijoina :  |b fenomenograafinen näkökulma oppimiskäsitysten tutkimiseen /  |c Kirsti Häkkinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1995. 
300 |a 93 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteen laitos.  |9 102. 
653 |a oppimiskäsitys 
653 |a opettajien arkikäsitykset 
653 |a oppiminen 
653 |a fenomenografia 
653 |a syvähaastattelu 
653 |a kontekstianalyysi 
999 |c 573728  |d 573728 
852 |b MAIN  |c 112  |h KV Mikrokortti Gradu Häkkinen Kirsti  |k KV Mikrokortti Gradu Häkkinen Kirsti  |l KV Mikrokortti Gradu Häkkinen Kirsti  |m KV Mikrokortti Gradu Häkkinen Kirsti 
952 |b KANAVUORI  |c 112  |o KV Mikrokortti Gradu Häkkinen Kirsti  |9 1