Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Neljäsluokkalaisten luki-vaike...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Neljäsluokkalaisten luki-vaikeuksisten oppilaiden sanantunnistusprosessien kuvaus

Neljäsluokkalaisten luki-vaikeuksisten oppilaiden sanantunnistusprosessien kuvaus

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Saulio, Minna
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 1994.
Aiheet:
dysleksia
sanantunnistusprosessi
dekoodaus
fonologinen prosessointi
ortografinen prosessointi
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.474521
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Lukemissujuvuus neljännellä luokalla : mitä taustataitoja sujuva lukeminen edellyttää?
    Tekijä: Tuomisto, Pauliina
    Julkaistu: (2011)
  • Nimeämisnopeuden merkitys kompensoiduilla dyslektikoilla : kompensoituneiden sanantunnistustaidon merkitys
    Tekijä: Laine, Sami
    Julkaistu: (2000)
  • Nimeämisnopeuden merkitys kompensoiduilla dyslektikoilla : kompensoituneiden sanantunnistustaidon merkitys
    Tekijä: Laine, Sami
    Julkaistu: (2000)
  • Fast ForWord-kuntoutuksen vaikutus suomen kielen fonologiseen prosessointiin lukioikäisillä, joilla on vaikeuksia lukemisessa ja kirjoittamisessa
    Tekijä: Paldanius, Ani
    Julkaistu: (2009)
  • Auditorisen prosessoinnin taitojen, puheen havaitsemisen taitojen ja fonologisen prosessoinnin taitojen väliset yhteydet 4-6- vuotiailla dysleksiariski- ja kontrollilapsilla
    Tekijä: Huikari, Elli
    Julkaistu: (2011)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus