Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter komponentit
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter komponentit
  • Taidekuvat perinteisen ainekir...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Taidekuvat perinteisen ainekirjoituksen ja prosessikirjoittamisen virikkeinä

Taidekuvat perinteisen ainekirjoituksen ja prosessikirjoittamisen virikkeinä

Bibliographic Details
Main Author: Hokkanen, Rita
Other Authors: Tahvanainen, Anitta
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1994.
Subjects:
kuvavalinta
palaute
prosessikirjoittaminen
taidekuvat kirjoittamisen virikkeenä
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.468578
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Paperi ilman sanoja : mistä apu kirjoittamisen esteisiin?
    by: Kukkonen, Merja
    Published: (2022)
  • "Otsikko on mahtipontinen ja liittyy asiaan kuin Zorro viidakkoon" : 8.-luokkalaiset ja lukion 1.-luokkalaiset kirjoitelmien vertaispalautteenantajina
    by: Heikkilä, Mari
    Published: (2007)
  • Suullisen ja kirjallisen palautteen erot ja emootiot : kirjoittamisen aine- ja maisteriopiskelijoiden näkökulmia palautteeseen
    by: Mustonen, Laura
    Published: (2019)
  • Tuskan hauskaa! Tavoitteena tiedostava kirjoittaminen : kirjoittamisprosessi peruskoulun yhdeksännellä luokalla
    by: Murtorinne, Annamari
    Published: (2005)
  • Tuskan hauskaa! Tavoitteena tiedostava kirjoittaminen : kirjoittamisprosessi peruskoulun yhdeksännellä luokalla
    by: Murtorinne, Annamari
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report