Erikoisliikkeen myyjän vaikutusstrategian muodostuminen viihde-elektroniikkatuotteen myyntitilanteessa

Bibliographic Details
Main Author: Vaittinen, Jari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1993.
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.413563

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 413563
003 FI-J
005 20210225233236.0
008 930812s1993 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 413563 
041 0 |a fin 
100 1 |a Vaittinen, Jari. 
245 1 0 |a Erikoisliikkeen myyjän vaikutusstrategian muodostuminen viihde-elektroniikkatuotteen myyntitilanteessa /  |c Jari Vaittinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1993. 
300 |a 81 lehteä +  |e 5 liiteluettelo 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteen laitos, markkinointi.  |9 20423. 
999 |c 413563  |d 413563 
852 |b MAIN  |c 112  |h KV Mikrokortti Gradu Vaittinen Jari  |k KV Mikrokortti Gradu Vaittinen Jari  |l KV Mikrokortti Gradu Vaittinen Jari  |m KV Mikrokortti Gradu Vaittinen Jari 
952 |b KANAVUORI  |c 112  |o KV Mikrokortti Gradu Vaittinen Jari  |9 1