Steiner-koulun ja peruskoulun oppilaiden asennoituminen oppilasarvosteluun, arvostelun yhteys oppilaiden minäkäsitykseen ja opetussuunnitelmien vertailu Raportti 1, Tutkimuksen tausta ja ongelmat Raportti 1, Tutkimuksen tausta ja ongelmat /

Bibliographic Details
Main Author: Hotinen, Leena
Other Authors: Piirainen, Sirpa, Rajamäki, Eija
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1985.
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.370402

MARC

LEADER 00000cam a22000007i 4500
001 370402
003 FI-J
005 20210225230008.0
008 921105s1985 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 370402 
041 0 |a fin 
100 1 |a Hotinen, Leena. 
245 1 0 |a Steiner-koulun ja peruskoulun oppilaiden asennoituminen oppilasarvosteluun, arvostelun yhteys oppilaiden minäkäsitykseen ja opetussuunnitelmien vertailu.  |n Raportti 1,  |p Tutkimuksen tausta ja ongelmat /  |c Leena Hotinen, Sirpa Piirainen, Eija Rajamäki. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1985. 
300 |a 102 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos.  |9 103. 
700 1 |a Piirainen, Sirpa. 
700 1 |a Rajamäki, Eija. 
999 |c 370402  |d 370402 
952 |b KANAVUORI  |c 128  |o P JYK Gradu var Hotinen  |9 1