Yritysten mainosbudjettistrategiat ja mediavalinta laskusuhdanteessa

Bibliographic Details
Main Author: Friman, Anne
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1991.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.346496

MARC

LEADER 00000cam a22000007i 4500
001 346496
003 FI-J
005 20210225222658.0
008 911210s1991 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 346496 
041 0 |a fin 
100 1 |a Friman, Anne. 
245 1 0 |a Yritysten mainosbudjettistrategiat ja mediavalinta laskusuhdanteessa /  |c Anne Friman. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1991. 
300 |a 81 lehteä :  |b kuvitettu +  |e liiteluettelo 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteen laitos, Yrityksen taloustiede: markkinointi.  |9 20423. 
653 |a budjetointi 
653 |a mainonta 
653 |a media 
653 |a mediavalinta 
653 |a laskukausi 
653 |a suhdanne 
653 |a valintakriteeri 
999 |c 346496  |d 346496 
852 |b MAIN  |c 112  |h KV Mikrokortti Gradu Friman Anne  |k KV Mikrokortti Gradu Friman Anne  |l KV Mikrokortti Gradu Friman Anne  |m KV Mikrokortti Gradu Friman Anne 
952 |b KANAVUORI  |c 112  |o KV Mikrokortti Gradu Friman Anne  |9 1