Taloudellisten sopimustekijöiden merkitys vähittäiskauppiaan kampanjointihalukkuuden kannalta

Bibliographic Details
Main Author: Karipuu, Kari
Other Authors: Yrjönen, Päivi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1984.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.336088

MARC

LEADER 00000cam a22000007i 4500
001 336088
003 FI-J
005 20210225221219.0
008 910904s1984 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC002878812 
041 0 |a fin 
100 1 |a Karipuu, Kari. 
245 1 0 |a Taloudellisten sopimustekijöiden merkitys vähittäiskauppiaan kampanjointihalukkuuden kannalta /  |c Kari Karipuu, Päivi Yrjönen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1984. 
300 |a 83 lehteä :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteen laitos, yrityksen taloustiede.  |9 2042. 
650 7 |a vähittäiskauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14002 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a kampanjat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5279 
653 |a kampanjointihalukkuus 
653 |a markkinointijärjestelmä 
653 |a conjoint-analyysi 
700 1 |a Yrjönen, Päivi. 
999 |c 336088  |d 336088 
952 |b KANAVUORI  |c 128  |o P JYK Gradu var Karipuu  |9 1