Erityispedagogiikka teoreettisen ymmärtämisen kohteena eräs ymmärtämisprosessi teoreettisen mielikuvan rakentumisen mukaisena prosessikuvauksena erityisten kasvuolosuhteiden, erityiskasvatuksen, erityiskasvatustieteen ja tieteellisen ymmärtämisen olemuksen hahmottamiseksi ihmisenä olemisen prosessin ja minuuden kasvupyrkimyksen mukaisesti

Bibliographic Details
Main Author: Kaijanaho, Maija
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1984.
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.330737

MARC

LEADER 00000cam a22000007i 4500
001 330737
003 FI-J
005 20210225220528.0
008 910611s1984 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 330737 
041 0 |a fin 
100 1 |a Kaijanaho, Maija. 
245 1 0 |a Erityispedagogiikka teoreettisen ymmärtämisen kohteena :  |b eräs ymmärtämisprosessi teoreettisen mielikuvan rakentumisen mukaisena prosessikuvauksena erityisten kasvuolosuhteiden, erityiskasvatuksen, erityiskasvatustieteen ja tieteellisen ymmärtämisen olemuksen hahmottamiseksi ihmisenä olemisen prosessin ja minuuden kasvupyrkimyksen mukaisesti /  |c Maija Kaijanaho. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1984. 
300 |a 192 lehteä :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, Erityispedagogiikan laitos.  |9 101. 
999 |c 330737  |d 330737 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o ER Gradu  |9 1