Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Simulaatio-oppiminen fysiotera...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Simulaatio-oppiminen fysioterapeuttikoulutuksessa : monimenetelmällinen tutkimus

Simulaatio-oppiminen fysioterapeuttikoulutuksessa monimenetelmällinen tutkimus

Bibliographic Details
Main Author: Haapakoski, Minna, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2025.
Series:JYU dissertations, 872.
Subjects:
fysioterapeutit
koulutus
simulaatioharjoittelu
kokemukset
opetusteknologia
fysioterapeuttikoulutus
substantiivinen teoria
järjestelmällinen kirjallisuuskatsaus
simulation learning
physiotherapy education
educational technology
systematic literature review
substantive theory
väitöskirjat
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • Etiikan opettaminen fysioterapeuttikoulutuksessa
    by: Laine, Marja
    Published: (1996)
  • Terapeuttisen harjoittelun vaikuttavuus kävelyyn ICF:n suorituskyvyn ja -tason alueilla MS-tautia sairastavilla : järjestelmällinen kirjallisuuskatsaus ja meta-analyysi
    by: Köngäs, Riikka
    Published: (2019)
  • The determinants affecting on the investment proposals adoption
    by: Hirvonen, Pauliina
    Published: (2016)
  • Case study research : a theoretical overview, systematic review & analytical examination regarding Rosenzweig's delusions
    by: Hüller, Maximilian
    Published: (2015)
  • Cost-effectiveness of telerehabilitation compared with usual care in chronic musculoskeletal disorders : systematic review
    by: Chichaeva, Julija
    Published: (2023)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report