|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
019100368 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20240821120026.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
240530s2024 fi a om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-952-86-0192-0
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC019100368
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
1 |
|
|a eng
|b eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Zerai, Desalegn,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000228374
|
245 |
1 |
0 |
|a Towards inclusive education :
|b Eritrean elementary and middle school mathematics and science teachers' views on and implementation of differentiated instruction /
|c Desalegn Zerai.
|
246 |
3 |
0 |
|a Eritrean elementary and middle school mathematics and science teachers' views on and implementation of differentiated instruction
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2024.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (79 sivua, 66 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 798
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2024.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
567 |
|
|
|b kvalitatiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 30.5.2024).
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a matematiikanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21844
|
650 |
|
7 |
|a luonnontieteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6227
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
650 |
|
7 |
|a eriyttäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p987
|
650 |
|
7 |
|a inkluusio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
651 |
|
7 |
|a Eritrea
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p109234
|
653 |
|
0 |
|a differentiated instruction
|
653 |
|
0 |
|a differentiation
|
653 |
|
0 |
|a inclusive education
|
653 |
|
0 |
|a elementary schools
|
653 |
|
0 |
|a middle schools
|
653 |
|
0 |
|a mathematics and science classrooms
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto,
|e julkaisija.
|0 (FI-ASTERI-N)000001517
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 798.
|
856 |
4 |
0 |
|u https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0192-0
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2139803
|d 2139803
|