Towards inclusive education Eritrean elementary and middle school mathematics and science teachers' views on and implementation of differentiated instruction

Bibliographic Details
Main Author: Zerai, Desalegn, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2024.
Series:JYU dissertations, 798.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 019100368
003 FI-MELINDA
005 20240821120026.0
007 cr || ||||||||
008 240530s2024 fi a om |0| 0|eng|c
020 |a 978-952-86-0192-0  |q PDF 
035 |a FCC019100368 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 1 |a eng  |b eng  |b fin 
100 1 |a Zerai, Desalegn,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000228374 
245 1 0 |a Towards inclusive education :  |b Eritrean elementary and middle school mathematics and science teachers' views on and implementation of differentiated instruction /  |c Desalegn Zerai. 
246 3 0 |a Eritrean elementary and middle school mathematics and science teachers' views on and implementation of differentiated instruction 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2024. 
300 |a 1 verkkoaineisto (79 sivua, 66 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 798 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,  |d 2024. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
567 |b kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 30.5.2024). 
591 |i 516 
650 7 |a matematiikanopettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21844 
650 7 |a luonnontieteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6227 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a eriyttäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p987 
650 7 |a inkluusio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 
651 7 |a Eritrea  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p109234 
653 0 |a differentiated instruction 
653 0 |a differentiation 
653 0 |a inclusive education 
653 0 |a elementary schools 
653 0 |a middle schools 
653 0 |a mathematics and science classrooms 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto,  |e julkaisija.  |0 (FI-ASTERI-N)000001517 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 798. 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0192-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2139803  |d 2139803