MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018995870
003 FI-MELINDA
005 20240812100111.0
007 cr || ||||||||
008 240103s2024 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-9902-5  |q PDF 
035 |a FCC018995870 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 1 |a eng  |b eng  |b fin 
080 1 |a 159.94/.95  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 37  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 14.61  |2 ykl 
084 |a 38.1  |2 ykl 
100 1 |a Khanolainen, Daria,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000226262 
245 1 0 |a Parental factors in the development of foundational academic skills from childhood to adolescence /  |c Daria Khanolainen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2024. 
300 |a 1 verkkoaineisto (73 sivua, 54 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 741 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede OKL,  |d 2024. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 3.1.2024). 
591 |i 516 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a lapset (perheenjäsenet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2357 
650 7 |a nuoret  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a tekstinymmärtäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26367 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a matemaattiset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a perheet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4363 
650 7 |a perhetausta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8799 
650 7 |a vanhemmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4074 
650 7 |a oppimisympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 
650 7 |a vaikutukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 
650 7 |a periytyvyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9515 
653 0 |a aritmeettinen sujuvuus 
653 0 |a kotioppimisympäristö 
653 0 |a reading fluency 
653 0 |a reading comprehension 
653 0 |a arithmetic fluency 
653 0 |a family risk 
653 0 |a home learning environment 
653 0 |a reading difficulties 
653 0 |a mathematical difficulties 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto,  |e julkaisija.  |0 (FI-ASTERI-N)000001517 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-9903-2 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 741. 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9902-5  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2130644  |d 2130644