|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
018930148 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20240809140049.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
231201s2023 fi |||| om |0||0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-9859-2
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC018930148
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
1 |
|
|a eng
|b eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Chaudhuri, Saswati,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000226078
|
245 |
1 |
0 |
|a Teachers' visual focus of attention and related factors in grade 1 classrooms :
|b teacher stress, students’ academic skills and teacher–student relationships /
|c Saswati Chaudhuri.
|
246 |
3 |
0 |
|a Teacher stress, students’ academic skills and teacher–student relationships
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2023.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (72 sivua, 28 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 731
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2023.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 1.12.2023).
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a alkuopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419
|
650 |
|
7 |
|a opetustilanne
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569
|
650 |
|
7 |
|a stressi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p133
|
650 |
|
7 |
|a katseenseuranta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p37956
|
650 |
|
7 |
|a silmänliikkeet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23744
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a alakoululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38259
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
653 |
|
0 |
|a visuaalinen huomion kiinnittyminen
|
653 |
|
0 |
|a ensimmäinen luokka
|
653 |
|
0 |
|a akateemiset taidot
|
653 |
|
0 |
|a eye-tracking
|
653 |
|
0 |
|a visual focus of attention
|
653 |
|
0 |
|a teacher stress
|
653 |
|
0 |
|a academic skills
|
653 |
|
0 |
|a teacher–student relationship
|
653 |
|
0 |
|a first grade
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto,
|e julkaisija.
|0 (FI-ASTERI-N)000001517
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-9860-8
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 731.
|
856 |
4 |
0 |
|u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9859-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2129398
|d 2129398
|