MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018903808
003 FI-MELINDA
005 20240722180332.0
007 cr || ||||||||
008 231109s2023 fi |||| om |0| 0|fin|c
020 |a 978-951-39-9811-0  |q PDF 
035 |a FCC018903808 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 1 |a fin  |b eng  |b fin 
100 1 |a Rautiainen, Pirjo,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000226319 
245 1 0 |a Antropologisen tiedon soveltaminen yrityskentällä :  |b kolme etnografista tutkimusta kaupallisessa kontekstissa /  |c Pirjo Rautiainen. 
246 3 0 |a Kolme etnografista tutkimusta kaupallisessa kontekstissa 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2023. 
300 |a 1 verkkoaineisto (176 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 715 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, etnologia ja antropologia,  |d 2023. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 9.11.2023). 
591 |i 616 
591 |i 512 
650 7 |a antropologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1560 
650 7 |a etnografia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028 
650 7 |a taloudellinen antropologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2459 
650 7 |a soveltava antropologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22303 
650 7 |a kaupallistaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9838 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a yritysyhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25706 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a markkinointitutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13560 
650 7 |a palvelumuotoilu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21190 
650 7 |a kenttätyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12324 
650 7 |a algoritmit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14524 
650 7 |a monitieteisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11916 
650 7 |a monialaisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4217 
653 0 |a kaupallinen antropologia 
653 0 |a teollisuusantropologia 
653 0 |a organisaatioantropologia 
653 0 |a design-antropologia 
653 0 |a konseptointi 
653 0 |a business anthropology 
653 0 |a commercial anthropology 
653 0 |a industrial anthropology 
653 0 |a organizational anthropology 
653 0 |a design anthropology 
653 0 |a consumer behavior 
653 0 |a marketing research 
653 0 |a business cooperation 
653 0 |a fieldwork 
653 0 |a conceptualization 
653 0 |a ethnography 
653 0 |a algorithms 
653 0 |a multidisciplinarity 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto,  |e julkaisija.  |0 (FI-ASTERI-N)000001517 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000184197 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 715. 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9811-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2127725  |d 2127725