|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
018649673 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20230425183601.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
221104s2022 fi |||| om |0||0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-9208-8
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC018649673
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|b fin
|b swe
|
080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 80
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Kangasvieri, Teija,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000221415
|
245 |
1 |
0 |
|a ”Mielestäni on hyvää yleissivistystä osata muitakin kieliä kuin omaa äidinkieltään” :
|b kvantitatiivinen tutkimus suomalaisten perusopetuksen yläkoulun oppilaiden vieraan kielen oppimismotivaatiosta /
|c Teija Kangasvieri.
|
246 |
3 |
0 |
|a Kvantitatiivinen tutkimus suomalaisten perusopetuksen yläkoulun oppilaiden vieraan kielen oppimismotivaatiosta
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2022.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (143 sivua, 89 sivua useina numerointijaksoina, 36 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 563
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, soveltava kielitiede,
|d 2022.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
546 |
|
|
|a Kaksi artikkelia englanniksi.
|
567 |
|
|
|a latentti profiilianalyysi
|
567 |
|
|
|b regressioanalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2130
|
567 |
|
|
|b rakenneyhtälömallit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28201
|
567 |
|
|
|b kyselytutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 4.11.2022).
|
591 |
|
|
|i 516
|
591 |
|
|
|i 6121
|
650 |
|
7 |
|a vieraat kielet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p30184
|
650 |
|
7 |
|a kielen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
650 |
|
7 |
|a kielivalinnat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8029
|
650 |
|
7 |
|a opiskelumotivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
|
650 |
|
7 |
|a motivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
|
650 |
|
7 |
|a yläkoululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38262
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a kieltenopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38117
|
650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
650 |
|
7 |
|a perusopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
|
650 |
|
7 |
|a kieli ja kielet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556
|
650 |
|
7 |
|a koulutuspolitiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p249
|
650 |
|
7 |
|a kielipolitiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9310
|
653 |
|
0 |
|a L2 motivation
|
653 |
|
0 |
|a latent profile analysis
|
653 |
|
0 |
|a regression analysis
|
653 |
|
0 |
|a structure equation model
|
653 |
|
0 |
|a basic education
|
653 |
|
0 |
|a language choices
|
653 |
|
0 |
|a language education policies
|
653 |
|
0 |
|a language teaching
|
653 |
|
0 |
|a language studies
|
653 |
|
0 |
|a survey research
|
653 |
|
0 |
|a language education
|
653 |
|
0 |
|a language class anxiety
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000184197
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-9220-0
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 563.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9208-8
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9208-8
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2102387
|d 2102387
|