Fostering organizational intangible assets through strategic social media influencer communication

Bibliographic Details
Main Author: Reinikainen, Hanna, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2022.
Series:JYU dissertations, 509.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018258662
003 FI-MELINDA
005 20221208115431.0
007 cr||| ||||||||
008 220621s2022 fi |||| om |0||0|eng|c
020 |a 978-951-39-9119-7  |q PDF 
035 |a FCC018258662 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin  |b eng 
080 1 |a 65.01  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Reinikainen, Hanna,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000218651 
245 1 0 |a Fostering organizational intangible assets through strategic social media influencer communication /  |c Hanna Reinikainen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2022. 
300 |a 1 verkkoaineisto (70 sivua, 52 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 509 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, viestinnän johtaminen,  |d 2022. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 21.6.2022) 
591 |i 512 
591 |i 518 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
650 7 |a aineeton pääoma  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9327 
650 7 |a sidosryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8776 
650 7 |a luottamus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1725 
650 7 |a yhteisöviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a somevaikuttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39307 
650 7 |a strateginen johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5767 
653 0 |a social media influencer 
653 0 |a strategic communication 
653 0 |a intangible assets 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-9132-6 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 509. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9119-7  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9119-7  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2093599  |d 2093599