|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
018221882 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20230221143725.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
220512s2022 fi |||| om |0||0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-9148-7
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC018221882
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Kanniainen, Laura,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000221317
|
245 |
1 |
0 |
|a Reading for learning on the Internet at school age :
|b the role of difficulties with reading and with attention and executive function /
|c Laura Kanniainen.
|
246 |
3 |
0 |
|a Role of difficulties with reading and with attention and executive function
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2022.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (68 sivua, 61 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 520
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2022.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 12.5.2022).
|
591 |
|
|
|a 515
|
591 |
|
|
|a 516
|
591 |
|
|
|i 515
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a informaatiolukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15108
|
650 |
|
7 |
|a medialukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14048
|
650 |
|
7 |
|a monilukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28850
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
650 |
|
7 |
|a tarkkaavaisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9105
|
650 |
|
7 |
|a toiminnanohjaus (psykologia)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29412
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a sukupuoli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
|
650 |
|
7 |
|a Internet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
|
653 |
|
0 |
|a digital literacy
|
653 |
|
0 |
|a information literacy
|
653 |
|
0 |
|a online research and comprehension
|
653 |
|
0 |
|a reading
|
653 |
|
0 |
|a attention
|
653 |
|
0 |
|a executive function
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-9149-4
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 520.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9148-7
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9148-7
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2089013
|d 2089013
|