Reading for learning on the Internet at school age the role of difficulties with reading and with attention and executive function

Bibliographic Details
Main Author: Kanniainen, Laura, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2022.
Series:JYU dissertations, 520.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018221882
003 FI-MELINDA
005 20230221143725.0
007 cr||| ||||||||
008 220512s2022 fi |||| om |0||0|eng|c
020 |a 978-951-39-9148-7  |q PDF 
035 |a FCC018221882 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b eng  |b fin 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Kanniainen, Laura,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000221317 
245 1 0 |a Reading for learning on the Internet at school age :  |b the role of difficulties with reading and with attention and executive function /  |c Laura Kanniainen. 
246 3 0 |a Role of difficulties with reading and with attention and executive function 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2022. 
300 |a 1 verkkoaineisto (68 sivua, 61 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 520 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,  |d 2022. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 12.5.2022). 
591 |a 515 
591 |a 516 
591 |i 515 
591 |i 516 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a informaatiolukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15108 
650 7 |a medialukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14048 
650 7 |a monilukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28850 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a tarkkaavaisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9105 
650 7 |a toiminnanohjaus (psykologia)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29412 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a sukupuoli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5291 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
653 0 |a digital literacy 
653 0 |a information literacy 
653 0 |a online research and comprehension 
653 0 |a reading 
653 0 |a attention 
653 0 |a executive function 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-9149-4 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 520. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9148-7  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9148-7  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2089013  |d 2089013