MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 018204347
003 FI-MELINDA
005 20220930133047.0
007 cr || ||||||||
008 220419r20221998fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-9099-2  |q PDF 
035 |a FCC018204347 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b fin 
080 |a 366  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 339  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 69.3  |2 ykl 
100 1 |a Uusitalo, Outi,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000071482 
245 1 0 |a Consumer perceptions of grocery stores /  |c Outi Uusitalo. 
264 1 |a [Jyväskylä] :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2022. 
300 |a 1 verkkoaineisto (216 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in computer science, economics and statistics,  |x 0357-9921 ;  |v 44 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteellinen osasto,  |d 1998. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 19.4.2022). 
591 |i 512 
650 7 |a kauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4029 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a mielipiteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8418 
650 7 |a myymälät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1132 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a päivittäistavarakauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7793 
650 7 |a päivittäistavarat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2153 
650 7 |a valinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6549 
650 7 |a vähittäiskauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14002 
653 0 |a Consumer behaviour 
653 0 |a Convenience goods 
653 0 |a Retail trade 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
776 0 8 |i Digitoitu manifestaatiosta:  |a Uusitalo, Outi.  |t Consumer perceptions of grocery stores.  |d Jyväskylä : University of Jyväskylä, 1998.  |z 9513902463 
830 0 |a Jyväskylä studies in computer science, economics and statistics,  |x 0357-9921 ;  |v 44. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9099-2  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 2085621  |d 2085621