The use of digital technologies in omnichannel retailing understanding integrated customer experience across diverse touchpoints

Bibliographic Details
Main Author: Tyrväinen, Olli, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2022.
Series:JYU dissertations, 505.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 018200892
003 FI-MELINDA
005 20220930092014.0
007 cr||| ||||||||
008 220413s2022 fi |||| om |0||0|eng|c
020 |a 978-951-39-9102-9  |q PDF 
035 |a FCC018200892 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin  |b eng 
100 1 |a Tyrväinen, Olli,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000217545 
245 1 4 |a The use of digital technologies in omnichannel retailing :  |b understanding integrated customer experience across diverse touchpoints /  |c Olli Tyrväinen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2022. 
300 |a 1 verkkoaineisto (55 sivua, 32 sivua useina numerointijaksoina, 33 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 505 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2022. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 13.4.2022) 
591 |i 512 
650 7 |a vähittäiskauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14002 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a mobiilipalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22643 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21894 
650 7 |a personointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21894 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a asiakaskokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 
653 0 |a customer experience 
653 0 |a retailing 
653 0 |a social media 
653 0 |a personalization 
653 0 |a mobile shopping 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 505. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9102-9  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9102-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2085492  |d 2085492