Hyvänen aika, mistä tässä on kyse? diskurssianalyysi perusopetuksen oppilaanohjaajien puheesta koskien oppilaan oppimisen arviointia oppilaanohjauksessa

Bibliographic Details
Main Author: Marjokorpi, Annakaisa, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2022.
Series:JYU dissertations, 488.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018139082
003 FI-MELINDA
005 20230315133952.0
007 cr||| ||||||||
008 220121s2022 fi |||| om |0| 0|fin|c
020 |a 978-951-39-9002-2  |q PDF 
035 |a FCC018139082 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a fin  |b fin  |b eng 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Marjokorpi, Annakaisa,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000217550 
245 1 0 |a Hyvänen aika, mistä tässä on kyse? :  |b diskurssianalyysi perusopetuksen oppilaanohjaajien puheesta koskien oppilaan oppimisen arviointia oppilaanohjauksessa /  |c Annakaisa Marjokorpi. 
246 3 0 |a Diskurssianalyysi perusopetuksen oppilaanohjaajien puheesta koskien oppilaan oppimisen arviointia oppilaanohjauksessa 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2022. 
300 |a 1 verkkoaineisto (151 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 488 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2022. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
567 |b diskurssianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 21.1.2022). 
591 |i 516 
650 7 |a perusopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327 
650 7 |a peruskoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518 
650 7 |a oppilaanohjaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19847 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a oppilasarviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7111 
650 7 |a itsearviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6253 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a diskurssianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 
650 7 |a diskurssintutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21078 
653 0 |a guidance counselling 
653 0 |a assessment of student learning in guidance counselling 
653 0 |a assessment culture 
653 0 |a education policy 
653 0 |a discourse analysis 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-9003-9 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 488. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9002-2  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9002-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2079088  |d 2079088