|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
018107009 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20221020101028.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
211214s2021 fi |||| om |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-8957-6
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC018107009
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Pitkänen, Päivi
|q (Päivi Marjatta),
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000216135
|
245 |
1 |
0 |
|a Luokanopettajien ammatillinen kehittyminen nuorista vasta-alkajista kokeneiksi ammattilaisiksi /
|c Päivi Pitkänen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2021.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (204 sivua, 31 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 463
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, aikuiskasvatus,
|d 2021.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
567 |
|
|
|b kvalitatiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782
|
567 |
|
|
|b seurantatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13719
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 14.12.2021).
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a luokanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
|
650 |
|
7 |
|a ammatillinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158
|
650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a pedagoginen ajattelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23848
|
650 |
|
7 |
|a oppimiskokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
|
650 |
|
7 |
|a minäpystyvyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39320
|
653 |
|
0 |
|a teachers' professional development
|
653 |
|
0 |
|a in-service learning
|
653 |
|
0 |
|a significant learning experiences
|
653 |
|
0 |
|a self-efficacy
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-8958-3
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 463.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8957-6
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8957-6
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2076740
|d 2076740
|