Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Monimediaisen kieltenopetuksen...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Monimediaisen kieltenopetuksen vaikutuksia oppijan autonomiaan, motivaatioon ja vapaa-ajan kielen käyttöön

Monimediaisen kieltenopetuksen vaikutuksia oppijan autonomiaan, motivaatioon ja vapaa-ajan kielen käyttöön

Bibliographic Details
Main Author: Markkanen, Marjo, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2021.
Series:JYU dissertations, 448.
Subjects:
kieltenopetus
saksan kieli
pedagogiikka
kielen oppiminen
multimodaalisuus
opetusteknologia
oppimisympäristö
digitalisaatio
oppimisprosessi
motivaatio
itseohjautuvuus
oppiminen
kieli ja kielet
monikielisyys
peruskoulu
yläkoulu
multimodal pedagogy
learner autonomy
conception of language learning
language learning process
multilingualism
väitöskirjat
e-kirjat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • Talking heads? : integration of desktop conferencing into a language classroom
    by: Mäenpää, Pirjo
    Published: (1999)
  • "Let the games begin" : second language strategies in a business game
    by: Luukas, Anneli
    Published: (1998)
  • Talking heads? : integration of desktop conferencing into a language classroom
    by: Mäenpää, Pirjo
    Published: (1999)
  • University students' language learner beliefs and identities in the context of multilingual pedagogies in higher education
    by: Pirhonen, Hillamaria, kirjoittaja
    Published: (2023)
  • Perceptual learning style preferences of EFL students in Finland
    by: Hukkanen, Tiina
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report