The role of learning difficulties in adolescents' academic emotions and achievement across the transition from primary school to lower secondary school

Bibliographic Details
Main Author: Sainio, Petra, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2021.
Series:JYU dissertations, 447.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018081341
003 FI-MELINDA
005 20240202131337.0
007 cr||| ||||||||
008 211108s2021 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-8898-2  |q PDF 
035 |a FCC018081341 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b eng  |b fin 
080 1 |a 159.94/.95  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Sainio, Petra,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000215560 
245 1 4 |a The role of learning difficulties in adolescents' academic emotions and achievement across the transition from primary school to lower secondary school /  |c Petra Sainio. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2021. 
300 |a 1 verkkoaineisto (64 sivua, 53 sivua useina numerointijaksoina) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 447 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,  |d 2021. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 8.11.2021). 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a tunteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 
650 7 |a opintomenestys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8586 
650 7 |a suoriutuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10270 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a siirtymävaiheet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21130 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
653 0 |a learning difficulties 
653 0 |a academic emotions 
653 0 |a academic achievement 
653 0 |a teacher closeness 
653 0 |a school transition 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-8899-9 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 447. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8898-2  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8898-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8898-2  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2074819  |d 2074819