Teaching, learning and assessing computational thinking through programming with Scratch in primary schools

Bibliographic Details
Main Author: Fagerlund, Janne, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2021.
Series:JYU dissertations, 438.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018081259
003 FI-MELINDA
005 20221031124520.0
007 cr||| ||||||||
008 211108s2021 fi |||| om |0||0|eng|c
020 |a 978-951-39-8882-1  |q PDF 
035 |a FCC018081259 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b eng  |b fin 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 004  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Fagerlund, Janne,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000215558 
245 1 0 |a Teaching, learning and assessing computational thinking through programming with Scratch in primary schools /  |c Janne Fagerlund. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2021. 
300 |a 1 verkkoaineisto (151 sivua, 47 sivua useina numerointijaksoina) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 438 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2021. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 8.11.2021). 
650 7 |a ohjelmointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4887 
650 7 |a ohjelmointikielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p162 
650 7 |a Scratch  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29542 
650 7 |a matemaattinen ajattelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23001 
650 7 |a ongelmanratkaisu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6006 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a perusopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327 
650 7 |a kasvatustavoitteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2745 
653 0 |a computational thinking 
653 0 |a programming 
653 0 |a assessment 
653 0 |a pair programming 
653 0 |a primary education 
653 0 |a ohjelmoinnillinen ajattelu 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-8883-8 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 438. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8882-1  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8882-1  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2074805  |d 2074805