MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018060706
003 FI-MELINDA
005 20220929150008.0
007 cr||| ||||||||
008 211014s2021 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-8672-8  |q PDF 
035 |a FCC018060706 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b eng  |b fin 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Salminen, Timo,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000215292 
245 1 0 |a Promoting student argumentation by computer-supported instructional methdos /  |c Timo Salminen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2021. 
300 |a 1 verkkoaineisto (73 sivua, 76 sivua useina numerointijaksoina) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 388 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2021. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 14.10.2021). 
650 7 |a lukiolaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12736 
650 7 |a argumentointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12814 
650 7 |a verkkokeskustelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21841 
650 7 |a keskustelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14004 
650 7 |a väittely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8613 
650 7 |a visualisointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7938 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a lukio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401 
650 7 |a verkkoympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26597 
650 7 |a tasa-arvo  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2399 
653 0 |a argumentation 
653 0 |a argument visualisation 
653 0 |a counterargumentation 
653 0 |a chat 
653 0 |a computer support 
653 0 |a instructional methods 
653 0 |a role play 
653 0 |a upper secondary school 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-8673-5 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 388. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8672-8  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8672-8  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2074058  |d 2074058