|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
018038993 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20221027152043.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
210920s2021 fi |||| om |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-8797-8
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC018038993
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b fin
|b eng
|
080 |
1 |
|
|a 364
|x -053.2
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Peltoperä, Kaisu,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Vanhempien ja päiväkodin työntekijöiden rakentamat merkitykset varhaiskasvatuksen vuorohoidolle /
|c Kaisu Peltoperä.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2021.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (97 sivua, 32 sivua useina numerointijaksoina, 34 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 419
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, varhaiskasvatustiede,
|d 2021.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 20.9.2021).
|
650 |
|
7 |
|a vuorohoito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20771
|
650 |
|
7 |
|a päiväkodit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p282
|
650 |
|
7 |
|a työntekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1075
|
650 |
|
7 |
|a vanhemmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4074
|
650 |
|
7 |
|a merkitykset (semantiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7009
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
|
650 |
|
7 |
|a pedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
|
653 |
|
0 |
|a 24/7 society
|
653 |
|
0 |
|a early childhood education and care
|
653 |
|
0 |
|a discourse analysis
|
653 |
|
0 |
|a discursive psychology
|
653 |
|
0 |
|a flexibly scheduled early childhood education and care
|
653 |
|
0 |
|a pedagogy
|
653 |
|
0 |
|a socio-constructionism
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-8798-5
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 419.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8797-8
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8797-8
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2071686
|d 2071686
|