Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Exploring interconnections bet...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Exploring interconnections between student peer assessment, feedback literacy and agency

Exploring interconnections between student peer assessment, feedback literacy and agency

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ketonen, Laura 1979- kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2021.
Aiheet:
yläkoululaiset
vertaisarviointi (arviointimenetelmät)
palaute
vuorovaikutus
arviointi
sosiaaliset taidot
taidot
osaaminen
toimijuus
oppilaat
yläkoulu
oppilasarviointi
perusopetus
fysiikka
kemia
peruskoulu
agency
chemistry
feedback
feedback literacy
formative assessment
peer assessment
physics
science
secondary school
väitöskirjat
Linkit:Linkki verkkoaineistoon
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Exploring interconnections between student peer assessment, feedback literacy and agency

Exploring interconnections between student peer assessment, feedback literacy and agency Tekijä Ketonen, Laura 1979- kirjoittaja

Julkaistu 2021
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Exploring interconnections between student peer assessment, feedback literacy and agency
    Tekijä: Ketonen, Laura 1979- kirjoittaja
    Julkaistu: (2021)
  • 'In search of assessment feedback' : student view on the Finnish and British higher education
    Tekijä: Ormshaw, Niina
    Julkaistu: (2007)
  • (Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies
    Tekijä: Pollari, Pirjo, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • "Teachers teach so well that it's nice to learn" : a case-study on the role of teacher-to-student feedback in attitude-formation on L2 elementary English lessons
    Tekijä: Björkman, Kaisa
    Julkaistu: (2015)
  • Teacher's oral feedback in a CLIL classroom
    Tekijä: Pirhonen, Noora
    Julkaistu: (2015)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus