MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 018028523
003 FI-MELINDA
005 20220420122347.0
008 220321s2021 fi |||| m |0| 0|eng|
015 |a f20220040  |q pehmeäkantinen  |2 skl 
035 |a FCC018184976 
035 |z (FI-MELINDA)018165197 
035 |z (FI-MELINDA)018028523 
040 |a FI-NL  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 5  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Ketonen, Laura  |q (Laura Kaarina),  |d 1979-  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000216660 
245 1 0 |a Exploring interconnections between student peer assessment, feedback literacy and agency /  |c Laura Ketonen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2021. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 92 sivua, 57 sivua useina numerojaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
500 |a Julkaisussa virheellisesti sarjamerkintö JYU Dissertations 379 ja ISSN-tunnus 2489-9003. 
500 |a Oikea kustantaja Laura Ketonen. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2021. 
650 7 |a yläkoululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38262 
650 7 |a vertaisarviointi (arviointimenetelmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9740 
650 7 |a palaute  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a sosiaaliset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6444 
650 7 |a taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5798 
650 7 |a osaaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343 
650 7 |a toimijuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2335 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a oppilasarviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7111 
650 7 |a perusopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327 
650 7 |a fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a kemia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1801 
650 7 |a peruskoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518 
653 0 |a agency 
653 0 |a chemistry 
653 0 |a feedback 
653 0 |a feedback literacy 
653 0 |a formative assessment 
653 0 |a peer assessment 
653 0 |a physics 
653 0 |a science 
653 0 |a secondary school 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |z 978-951-39-8635-3 
852 |a P  |c 0346637 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8635-3  |y Linkki verkkoaineistoon 
942 |2 z 
999 |c 2070787  |d 2070787 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0346637  |9 1