|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
017978462 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220929145920.0 |
007 |
ta |
008 |
210628s2021 fi |||| m |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|z 978-951-39-8562-2
|
035 |
|
|
|a FCC017978462
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
084 |
|
|
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Lähdesmäki, Sirkku,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000213365
|
245 |
1 |
0 |
|a Ilmiölähtöisen oppimiskokonaisuuden suunnitteluun ohjaavan mallin kehittäminen ILO-suunnitteluprosessin malliksi opettajaopiskelijoiden opetusharjoittelussa /
|c Sirkku Lähdesmäki.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2021.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 259 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 30 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 363
|
500 |
|
|
|a Moniste.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustieteet,
|d 2021.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
653 |
|
0 |
|a design of a Phenomenon-Based Learning entity
|
653 |
|
0 |
|a hermeneutic-pragmatic educational philosophy
|
653 |
|
0 |
|a experiential learning
|
653 |
|
0 |
|a authentic learning
|
653 |
|
0 |
|a phenomenon- learning
|
653 |
|
0 |
|a advanced training
|
653 |
|
0 |
|a ILO-design process
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-8562-2
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 363.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0345412
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8562-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
942 |
|
|
|2 z
|
999 |
|
|
|c 2068307
|d 2068307
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0345412
|9 1
|