Personalized marketing at the right time toward motivation-based temporal dynamics in web personalization

Bibliographic Details
Main Author: Salonen, Ville 1985- kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2021.
Series:JYU dissertations, 381.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 017636313
003 FI-MELINDA
005 20220420125942.0
007 cr||| ||||||||
008 210506s2021 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-8638-4  |q PDF 
035 |a FCC017636313 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin  |b eng 
080 1 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Salonen, Ville  |q (Ville Sakari),  |d 1985-  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000216699 
245 1 0 |a Personalized marketing at the right time :  |b toward motivation-based temporal dynamics in web personalization /  |c Ville Salonen. 
246 3 0 |a Toward motivation-based temporal dynamics in web personalization 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2021. 
300 |a 1 verkkoaineisto (83 sivua, 44 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 381 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2021. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 6.5.2021). 
591 |i 512 
650 7 |a täsmämarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5877 
650 7 |a personointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21894 
650 7 |a motivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
653 0 |a personoitu markkinointi 
653 0 |a kohdennettu markkinointi 
653 0 |a oikea-aikaisuus 
653 0 |a web personalization 
653 0 |a Fundamental Motives Framework 
653 0 |a temporal dynamics 
653 0 |a systematic literature review 
653 0 |a experiment 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
776 0 8 |i Painettu:  |o f20220039 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 381. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8638-4  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8638-4  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2065013  |d 2065013