|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
017584908 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220929124926.0 |
008 |
210427s2021 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|z 978-951-39-8542-4
|
035 |
|
|
|a FCC017584908
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Santhana Gopalan, Praghajieeth Raajhen,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000213453
|
245 |
1 |
0 |
|a Attentional subprocesses in typical and atypically developing children as revealed using brain electrical activity /
|c Praghajieeth Raajhen Santhana Gopalan.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2021.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 66 sivua, 33 sivua useina numerointijaksoina, 22 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu ;
|c 30 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 357
|
500 |
|
|
|a Moniste.
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2021.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
653 |
|
0 |
|a attentional network
|
653 |
|
0 |
|a EEG
|
653 |
|
0 |
|a children
|
653 |
|
0 |
|a attentional problems
|
653 |
|
0 |
|a reading difficulties
|
653 |
|
0 |
|a source analysis
|
653 |
|
0 |
|a time-frequency analysis
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-8542-4
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 357.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0343871
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8542-4
|y Linkki verkkoaineistoon
|
942 |
|
|
|2 z
|
999 |
|
|
|c 2063925
|d 2063925
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0343871
|9 1
|