Flourishing digital content marketing communication engaging consumers with attractiveness, benevolence, and cogency

Bibliographic Details
Main Author: Taiminen, Kimmo, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2020.
Series:JYU dissertations, 314.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 017558749
003 FI-MELINDA
005 20220929125804.0
008 210329s2020 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |z 978-951-39-8381-9 
035 |a FCC017558749 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Taiminen, Kimmo,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000213239 
245 1 0 |a Flourishing digital content marketing communication :  |b engaging consumers with attractiveness, benevolence, and cogency /  |c Kimmo Taiminen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2020. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 61 sivua, 43 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 30 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 314 
500 |a Moniste. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2020. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 512 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a suhdemarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14047 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a sitouttaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19420 
650 7 |a sitoutuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 
650 7 |a mielekkyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14869 
650 7 |a läpinäkyvyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12622 
650 7 |a autenttisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11872 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
653 0 |a sisältömarkkinointi 
653 0 |a content marketing 
653 0 |a relationship marketing 
653 0 |a engagement 
653 0 |a authenticity 
653 0 |a transparency 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000029642 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-8381-9 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 314. 
852 |a P  |c 0342854 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8381-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
942 |2 z 
999 |c 2061810  |d 2061810 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0342854  |9 1