|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
017537196 |
| 003 |
FI-MELINDA |
| 005 |
20220929145824.0 |
| 007 |
cr||| |||||||| |
| 008 |
210312s2021 fi |||| om |0| 0|fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-8562-2
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC017537196
|
| 040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 080 |
1 |
|
|a 378.4
|2 1974/fin/fennica
|
| 100 |
1 |
|
|a Lähdesmäki, Sirkku,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000213365
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Ilmiölähtöisen oppimiskokonaisuuden suunnitteluun ohjaavan mallin kehittäminen ILO-suunnitteluprosessin malliksi opettajaopiskelijoiden opetusharjoittelussa /
|c Sirkku Lähdesmäki.
|
| 264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2021.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (259 sivua) :
|b kuvitettu
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 363
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustieteet,
|d 2021.
|
| 567 |
|
|
|b kehittämistutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26823
|
| 588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 12.3.2021).
|
| 650 |
|
7 |
|a ilmiöoppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38876
|
| 650 |
|
7 |
|a suunnittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
|
| 650 |
|
7 |
|a yhteissuunnittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8340
|
| 650 |
|
7 |
|a ohjaus (neuvonta ja opastus)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178
|
| 650 |
|
7 |
|a mallit (mallintaminen)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p510
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
| 650 |
|
7 |
|a opiskelijat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16486
|
| 650 |
|
7 |
|a opetusharjoittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10747
|
| 653 |
|
0 |
|a design of a Phenomenon-Based Learning entity
|
| 653 |
|
0 |
|a hermeneutic-pragmatic educational philosophy
|
| 653 |
|
0 |
|a experiential learning
|
| 653 |
|
0 |
|a authentic learning
|
| 653 |
|
0 |
|a phenomenon- learning
|
| 653 |
|
0 |
|a advanced training
|
| 653 |
|
0 |
|a ILO-design process
|
| 655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
| 655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|o f20211558
|
| 830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 363.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8562-2
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8562-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 999 |
|
|
|c 2059661
|d 2059661
|