|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
017530531 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220929124918.0 |
008 |
210305s2020 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|z 978-951-39-8248-5
|
035 |
|
|
|a FCC017530531
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Lämsä, Joni,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000212270
|
245 |
1 |
0 |
|a Developing the temporal analysis for computer-supported collaborative learning in the context of scaffolded inquiry /
|c Joni Lämsä.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2020.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 71 sivua, 49 sivua useina numerointijaksoina, 32 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu ;
|c 30 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 245
|
500 |
|
|
|a Moniste.
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2020.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b sisällönanalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a oppimisprosessi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
|
650 |
|
7 |
|a tietokoneavusteinen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7221
|
650 |
|
7 |
|a tutkiva oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18173
|
650 |
|
7 |
|a yhteisöllinen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727
|
650 |
|
7 |
|a yhteistoiminnallinen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7481
|
650 |
|
7 |
|a ongelmalähtöinen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5918
|
650 |
|
7 |
|a ongelmanratkaisu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6006
|
650 |
|
7 |
|a verkko-opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6621
|
650 |
|
7 |
|a oppimisympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
|
650 |
|
7 |
|a teknologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2339
|
653 |
|
0 |
|a computer-supported collaborative learning
|
653 |
|
0 |
|a inquiry-based learning
|
653 |
|
0 |
|a scaffolding
|
653 |
|
0 |
|a temporal analysis
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-8248-5
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 245.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0337049
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8248-5
|y Linkki verkkoaineistoon
|
942 |
|
|
|2 z
|
999 |
|
|
|c 2058953
|d 2058953
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0337049
|9 1
|