|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
017471641 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220930152822.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
201218r20201967fi |||| om |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-8491-5
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC017471641
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 159.9
|
080 |
|
|
|a 159.9.07
|
080 |
|
|
|a 303.722
|
100 |
1 |
|
|a Pitkänen, Pentti,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000070579
|
245 |
1 |
0 |
|a Ärsyke- ja reaktioanalyyttisten faktorointitulosten vastaavuudesta =
|b On the congruence and coincidence between stimulus analytical and response analytical factor results /
|c Pentti Pitkänen.
|
246 |
3 |
0 |
|a On the congruence and coincidence between stimulus analytical and response analytical factor results
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c [2020]
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (223 sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research ;
|v 13
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, filosofinen tiedekunta,
|d 1967.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a faktorianalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6540
|
650 |
|
7 |
|a psykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1632
|
650 |
|
7 |
|a tilastomenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3127
|
650 |
|
7 |
|a tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p183
|
650 |
|
0 |
|a Factor analysis.
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu manifestaatiosta:
|a Pitkänen, Pentti.
|t Ärsyke- ja reaktioanalyyttisten faktorointitulosten vastaavuudesta.
|d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1967.
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research ;
|v 13.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8491-5
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 2052238
|d 2052238
|