|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
017458459 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220930140000.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
201127r20201993fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7891-4
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC017458459
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
|
|
|a 791/792
|2 1974/fin/fennica
|
084 |
|
|
|a 77.401
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Valkola, Jarmo,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000077909
|
245 |
1 |
0 |
|a Perceiving the visual in cinema :
|b semantic approaches to film form and meaning /
|c Jarmo Valkola.
|
246 |
3 |
0 |
|a Semantic approaches to film form and meaning
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c [2020]
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (225 sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in the arts,
|x 0075-4633 ;
|v 42
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta,
|d 1993.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
591 |
|
|
|i 6131
|
600 |
1 |
4 |
|a Berkeley, Busby.
|
600 |
1 |
4 |
|a Buñuel, Luis,
|d 1900-1983.
|
600 |
1 |
4 |
|a Deren, Maya.
|
600 |
1 |
4 |
|a Lang, Fritz,
|d 1890-1976.
|
630 |
0 |
4 |
|a Meshes of the afternoon (elokuva : 1943)
|
630 |
3 |
4 |
|a Un chien andalou (elokuva : 1929)
|
630 |
0 |
4 |
|a M - eine Stadt sucht einen Mörder (elokuva : 1931)
|
650 |
|
7 |
|a analyysimenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6085
|
650 |
|
7 |
|a elokuvailmaisu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14398
|
650 |
|
7 |
|a elokuvaohjaajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19550
|
650 |
|
7 |
|a kuvallinen ilmaisu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17020
|
650 |
|
7 |
|a merkitykset (semantiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7009
|
650 |
|
7 |
|a muoto
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7250
|
650 |
|
7 |
|a semantiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6804
|
650 |
|
7 |
|a surrealismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5013
|
650 |
|
7 |
|a taidefilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5597
|
650 |
|
7 |
|a tulkinta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4511
|
650 |
|
7 |
|a visuaalisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20198
|
650 |
|
7 |
|a visualisointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7938
|
650 |
|
0 |
|a Motion pictures
|x Psychological aspects.
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu manifestaatiosta:
|a Valkola, Jarmo.
|t Perceiving the visual in cinema : semantic approaches to film form and meaning.
|d Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1993.
|z 9516809685
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in the arts,
|x 0075-4633 ;
|v 42.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7891-4
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 2050158
|d 2050158
|