Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Learning to read and spell in...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction

Learning to read and spell in Oshikwanyama language precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nghikembua, Taimi-Ndapandula, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2020.
Sarja:JYU dissertations, 317.
Aiheet:
lukutaito
lukeminen
kirjoitustaito
kirjoittaminen
äidinkieli
oikeinkirjoitus
opetus
fonologinen tietoisuus
opettajat
äidinkielenopettajat
oppiminen
kielen oppiminen
kielellinen kehitys
kieli ja kielet
lukihäiriöt
Namibia
reading
spelling
Oshikwanyama language
teacher knowledge
early literacy instruction
väitöskirjat
e-kirjat
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction

Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction Tekijä Nghikembua, Taimi-Ndapandula, kirjoittaja

Julkaistu 2020
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Linkki verkkoaineistoon
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction
    Tekijä: Nghikembua, Taimi-Ndapandula, kirjoittaja
    Julkaistu: (2020)
  • Fonologisen tietoisuuden ja lukemaan oppimisen välinen suhde : tapaustutkimus kymmenestä ensimmäisen luokan oppilaasta
    Tekijä: Syrjälä, Päivi
    Julkaistu: (2001)
  • Dysleksiariski oppimisen haasteena : fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen
    Tekijä: Ketonen, Ritva
    Julkaistu: (2010)
  • Does the literate game help 3rd and 4th grade Zambian children learn how to read
    Tekijä: Kaoma, Simon K.
    Julkaistu: (2008)
  • Fonologisen tietoisuuden ja lukemaan oppimisen välinen suhde : tapaustutkimus kymmenestä ensimmäisen luokan oppilaasta
    Tekijä: Syrjälä, Päivi
    Julkaistu: (2001)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus