MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 017445482
003 FI-MELINDA
005 20211125105050.0
007 cr||| ||||||||
008 201106s2020 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-8385-7  |q PDF 
035 |a FCC017445482 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Nghikembua, Taimi-Ndapandula,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000212662 
245 1 0 |a Learning to read and spell in Oshikwanyama language :  |b precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction /  |c Taimi-Ndapandula Nghikembua. 
246 3 0 |a Precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2020. 
300 |a 1 verkkoaineisto (159 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 317 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede (OKL),  |d 2020. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 6.11.2020). 
591 |i 516 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
650 7 |a kirjoitustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11408 
650 7 |a kirjoittaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2512 
650 7 |a äidinkieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10957 
650 7 |a oikeinkirjoitus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9484 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a fonologinen tietoisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a äidinkielenopettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4070 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a kielen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a kieli ja kielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
651 7 |a Namibia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105092 
653 0 |a reading 
653 0 |a spelling 
653 0 |a Oshikwanyama language 
653 0 |a teacher knowledge 
653 0 |a early literacy instruction 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Painettu:  |o f20211650 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 317. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8385-7  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8385-7  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2044999  |d 2044999